Αληθεια αυτο με τα μαθηματα αρκετα ανησυχητικο αν και υπαρχουν ορισμενα που αλληλοκαλυπτονται ή μπορουν να διδαχθουν μαζι (θα πω και σαν κακος και αδαης πως μερικα μου φαινονται και "περιττα"), οποτε μπορει να μειωθει ο αριθμος τους, βεβαια θα διαφωνησω στο θεμα των καθηγητων χωρις εμπειρια (καλο ειναι να μη ξεχναμε οτι κανεις δεν αρχιζει εμπειρος...).Η δε μετονομασια, δεν ηρθε και με τον ευκολοτερο τροπο - μη ξεχνιομαστε... Η αποτομη υποβαθμιση του τμηματος που επιχειρειται απο εμας τους ιδιους αλλα και απο πρωην καθηγητες ως ανωθεν μου φαινεται πολυ μεμψιμοιρη βρε αδερφακι μου...
+ καλη θα ηταν και μια ματια στο παρελθον για να κοιταξουν μερικοι την ποιοτητα του εργου που προσεφεραν και τις προσπαθειες τους και μετα ας προχωρησουν στον απαξιωτικο χαρακτηρισμο της αρεσκειας τους. (οπα, σαν ανακοινωση απο παε ηταν αυτο... τρομαζω με τον ιδιο μου τον εαυτο ρε πιστηδες...)
έϋπ, καπετανιο! θέλεις έναν ναύτη ακόμα? χεχεεχε Παντως μάνκες είναι ξεκάθαρα το πράματα. ούτε συνομωσίες υπάρχουν για την καταστροφή μας, ούτε η "ελλαδα" φταίει. και ούτε θα καθησουμε με σκευρωμένα χέρια. Δεν διαθετουν φράγκα για παιδείες και μαλακίες,αρα παρε μικρους-απειρους καθηγητες (λιγοτερο αναγνωρισμενοι-λιγοτερα "χαρτια"-μικροτεροι μισθοι/επιδοματα),σβησε και 5-6 μαθηματα, τσουπ! γλιτωσανε κατι πενταροδεκάρες. τους κοστισε τιποτε? οχι. Εγω πως θα μαθω να σχεδιαζω ενεργειακα ενα κτίριο? Γραφουν τους φοιτητες στα παπάρια τους.Γράφουν την ιδια την γνώση στα παπάρια τους. Προσβάλλουν τον σκοπό υπαρξης του πανεπιστημίου, του 'ναουτηςγνωσης'. δεν θα το ανεχτούμε.. θα το ανεχτούμε?
12 σχόλια:
http://www.facebook.com/pandapandipanda?ref=ts
Και για ακομη μια φορα θα καθισουμε με σταυρωμενα τα χερια...
ψκξωλωκλσ
δεν ειναι διαθεσιμα τα εξης:
-ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΙΙΙ
-ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ( ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΗΛΩΣΕΙ)
-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΙΟΣΤΡΟΒΙΛΩΝ
-ΜΗΧΑΤΡΟΝΙΚΗ
-ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΙΙ
-ΤΡΙΒΟΛΟΓΙΑ
-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
συν αυτα που καταργηθηκαν απο τον οδηγο σπουδων..
Αληθεια αυτο με τα μαθηματα αρκετα ανησυχητικο αν και υπαρχουν ορισμενα που αλληλοκαλυπτονται ή μπορουν να διδαχθουν μαζι (θα πω και σαν κακος και αδαης πως μερικα μου φαινονται και "περιττα"), οποτε μπορει να μειωθει ο αριθμος τους, βεβαια θα διαφωνησω στο θεμα των καθηγητων χωρις εμπειρια (καλο ειναι να μη ξεχναμε οτι κανεις δεν αρχιζει εμπειρος...).Η δε μετονομασια, δεν ηρθε και με τον ευκολοτερο τροπο - μη ξεχνιομαστε... Η αποτομη υποβαθμιση του τμηματος που επιχειρειται απο εμας τους ιδιους αλλα και απο πρωην καθηγητες ως ανωθεν μου φαινεται πολυ μεμψιμοιρη βρε αδερφακι μου...
+ καλη θα ηταν και μια ματια στο παρελθον για να κοιταξουν μερικοι την ποιοτητα του εργου που προσεφεραν και τις προσπαθειες τους και μετα ας προχωρησουν στον απαξιωτικο χαρακτηρισμο της αρεσκειας τους. (οπα, σαν ανακοινωση απο παε ηταν αυτο... τρομαζω με τον ιδιο μου τον εαυτο ρε πιστηδες...)
έϋπ, καπετανιο! θέλεις έναν ναύτη ακόμα? χεχεεχε
Παντως μάνκες είναι ξεκάθαρα το πράματα. ούτε συνομωσίες υπάρχουν για την καταστροφή μας, ούτε η "ελλαδα" φταίει. και ούτε θα καθησουμε με σκευρωμένα χέρια. Δεν διαθετουν φράγκα για παιδείες και μαλακίες,αρα παρε μικρους-απειρους καθηγητες (λιγοτερο αναγνωρισμενοι-λιγοτερα "χαρτια"-μικροτεροι μισθοι/επιδοματα),σβησε και 5-6 μαθηματα, τσουπ! γλιτωσανε κατι πενταροδεκάρες. τους κοστισε τιποτε? οχι. Εγω πως θα μαθω να σχεδιαζω ενεργειακα ενα κτίριο?
Γραφουν τους φοιτητες στα παπάρια τους.Γράφουν την ιδια την γνώση στα παπάρια τους. Προσβάλλουν τον σκοπό υπαρξης του πανεπιστημίου, του 'ναουτηςγνωσης'. δεν θα το ανεχτούμε.. θα το ανεχτούμε?
synantisi triti 8
synantisi tetarti 8 ; mous
κααααλη η τεταρτη και απο εμε ναουμε.
καρκινακι με τι ωροσκοπο;
αχααααααααααααχααχχαχαχαουα!
Αν εκλεισε για Τεταρτη ας μπει σαν θέμα ξεχωριστο στο blog.Aντε παιδια εχουμε πολύ δουλεια...
kisses
και αρχίστε να επικοινωνείτε ο ένας με τον άλλο για να το μάθουν όλοι.Μην ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΣίτη.!
και πάλι τα φιλιά μου.
Δημοσίευση σχολίου