ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

Συναντήσεις
Κάθε Τρίτη στις 20:00 στην αίθουσα 3!!

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Καλέ μου πρωτοετή!

Καλέ μου πρωτοετή!

Μόλις τελείωσες το σχολείο, έβγαλες 18,5 χιλιάδες μόρια και από εδώ και πέρα θα αυτοπροσδιορίζεσαι ως “φοιτητής του πολυτεχνείου”. Έρχεσαι λοιπόν στην Κοζάνη, φτάνεις στην σχολή μας για να γραφτείς και τσουπ! σου εμφανίζεται ένας/μια φοιτητής/τρια, βεβαίως ευπαρουσίαστος/η, με ένα χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο, με casual ντύσιμο, ένας άνθρωπος της διπλανής πόρτας βρε αδελφέ, για να σε “βοηθήσει” στην εγγραφή. Αν τύχει και τον συμπαθήσεις θα σου προτείνει να πάτε για ένα καφεδάκι ή καλύτερα να σε κεράσει ένα σφηνάκι το βράδυ, και αν κερδίσει την εμπιστοσύνη σου, θα σου αποκαλύψει ότι είναι μέλος της Τάδε παράταξης.

Πολύ ωραία και αθώα ως εδώ.

Όμως, πές μου φίλε πρωτοετή, πώς σου φαίνεται το ότι κάποιοι αποφάσισαν πως εσύ χρειάζεσαι βοήθεια για την εγγραφή σου;

Πώς δέχεσαι κάποιοι να ξημεροβραδιάζονται στη σχολή για να “βοηθούν ανιδιοτελώς εσένα και τους υπολοίπους”;

Δεν προσβάλει την νοημοσύνη σου, τις γνώσεις και τις ικανότητές σου αυτό το πράγμα;

Πώς διάολο πέρασες στο πολυτεχνείο αν δεν μπορείς να συμπληρώσεις 5 χαρτιά μόνος σου;

Βέβαια θα μου πεις, μπορεί να συναντήσεις κάποιο πρόβλημα ή να μην ξέρεις κάτι (λές και δεν υπάρχει γραμματεία γι αυτό τον λόγο), άσε που είσαι και καινούργιος στην Κοζάνη, δεν έχεις γνωστούς, ευκαιρία είναι να μιλήσεις και με έναν άνθρωπο...

Και πάλι όμως πες μου, πιστεύεις πως δεν θα γνωρίσεις κόσμο τις επόμενες μέρες σε μία πόλη 10000 φοιτητών;

Δεν υποπτεύεσαι την “φιλική προσέγγιση” από φοιτητές κομματικών παρατάξεων;

Δεν αναρωτιέσαι το προφανές: “Άντε εγώ κερδίζω γνωριμίες που δεν έχω. Αυτός τι κερδίζει;”.

Δεν εξοργίζεσαι που κάποια κομματόσκυλα εκμεταλεύονται το ότι δεν γνωρίζεις σχεδόν κανέναν προσφέροντάς σου γνωριμίες για το κομματικό τους όφελος;

Έχουμε δει με τα μάτια μας παραταξιακούς φοιτητές να συζητουν και να συμβουλεύονται μεταξύ τους για το πώς να φερθούν σε έναν πρωτοετή, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που τέτοια άτομα, ενώ “σε βοηθούν κατα την εγγραφή σου”, σου πλασάρουν και ένα χαρτί εγγραφής στην παράταξή τους.

Αυτό όμως που σίγουρα θα κάνουν είναι να λειτουργήσουν ως αυθεντίες, ως οι παλιοί φοιτητές που “ξέρουν αυτοί”, ή “άστα όλα πάνω μου και μην ασχολείσαι, είμαι εγώ εδώ”.

Πες μου, τέλος, πώς δέχεσαι να σου προσφέρουν τέτοιες λογικές, πώς ανέχεσαι να μπάινεις ο ίδιος στη λογική του να σε εκπροσωπούν, να σε νουθετούν , να αποφασίζουν και να δρούν για σένα;

Το μόνο που θέλουν, από την πρώτη ακόμη επαφή με κάποιον φοιτητή, ειναι το κομματικό τους όφελος. Είτε για να γίνεις μέλος, εργαλείο, υποχείριο, φερέφωνο τις παράταξής τους, είτε για να γίνεις απλός φίλος/οπαδός τους και να κρατάς τα νούμερά τους ψηλά στις εκλογές κάθε Μάη.

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΦΟΙΤΗΤΟΠΑΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΠΑΤΡΟΝΑΡΕΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ

ΖΗΣΕ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ-ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ-ΑΥΤΟΝΟΜΑ

Αυτοοργανωμένο - Αυτόνομο σχήμα

Ανεξάρτητη ομάδα φοιτητών

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΉΘΕΙΑ??όλες ξεκολήθηκάν?Εγώ πάντως που πήγα χθές όλες ήταν κομπλέ.εκτύπωσε κι άλλες και θα κολλάμε κάθε μέρα, μέχρι να πιάσουμε τον καριόλη που τις κατεβάζει.
ντινος

Δημοσίευση σχολίου